Lace dress

I've started with sewing quite early and it was my favorite hobby. But after starting working, I had no energy to do anything and finished two project a year approx. But 2 months ago, I've started again and I'm really happy about it.
I decided to start new sewing blog as well, so here I'm.
My first project to add are black dress from strech lace with tulle halfslip. My inspiration comes from Free People shop. I really love their style, but I was many time disappointed with the quality for the price.
Pattern is from Burda magazine 1/2011 with some changes like waist narrowing and skirt widening. Original dress has semi circle skirt and I think it's little better, but I had not enough material to construct this style.





Vždycky jsem hodně šila a to už od poměrně útlého věku. Moje vášeň mi vydržela až do konce vysoké školy, ale po nástupu do práce jsem zrovna neoplývala moc energií, takže jsem zvládla dokončit tak dvě věci za rok. Asi před dvěma měsíci jsem dostala blíže nespecifikovaný inmpuls a znovu jsem začala. 
První výtvor, který sjem se rozhodla předvést, je inspirovaný americkou značkou Free People. Hrozně se mi líbí jejich styl, ale po otevření balíčku jsem byla už párkrát zklamaná kvalitou, hlavně vzhledem k ceně. Takže věci, které se mi opravdu líbí, jsem si rozhodla raději ušít.
Střih je původně z Burdy 1/2011, jen s úpravami- musela jsem rozšířit sukni a zúžit pas. Původní šaty od Free People mají polokolovou sukni, což je asi trochu lepší, ale na to jsem neměla bohužel dost materiálu.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

4 komentářů :

  1. Jani, to je skvely napad zalozit blog na toto tema, musim rict, ze saty se ti moc povedly, vypadaji hodne originalne, latka i strih je krasny. uz se tesim na dalsi posty :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty šaty jsou úžasné, díky materiálu velmi originální. Super!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc a doufám, že budu mít hodně materiálu, co sem dávat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, super blog, pro mě je to krásné počtení o něčem, čemu vůbec nerozumím, ale třeba se to někdy změní :-) A obdivuju tvou trpělivost.

    OdpovědětVymazat