The warmest coat ever

My boyfriend needs a coat. The cheap ones in stores look....cheap and well made ones are expensive :) So I've decided to sew some duffle. In the moment of my desicion, I could not even imagine, how complicated could it be before cutting fashion fabric. The last time I've written about pattern/muslin issue, so now abou fabric &co. I've bought for this project wool/casmere dark grey fabric. My boyfriend said: thin! So I've ordered macfleece from MacCulloch&Wallis. My boyfriend said: thin! At this particular time I was thinking about spending some harmonic days in madhouse, but finally I've ordered Teddy plush from Alfatex (german online shop). Now it seems that most of the problems are solved, so let's start with the fashion fabric(and macfleese and plush) :)

Můj muž potřebuje kabát. Jenže ty levné vypdají...levně a ty dobře zpracované jsou drahé :) Takže jsem se mu rozhodla nějaký ušít. Ve chvíli, kdy padlo toto rozhodnutí, jsem ani netušila, co mě čeká, ještě než stříhnu do látky. O střihu a úpravách jsem psala minule, takže teď o látce a spol. PO poměrně dlouhém hledání jsem koupila v Biltexu (Brno, Gajdošova) flauš z vlny a kašmíru v tmavě šedé. Donesla jsem ji domů a můj muž, řekl, že je tenká. Tak jsem pátrala po internetu a našla na stránkách MacCulloch&Wallis materiál jménem macfleece. Můj muž opět řekl, že je to tenké! Pomalu jsem si začala balit kufřík, abych mohla prožít pár uklidňujících dnů v blázinci, ale nakonec jsem se vzchopila a objednala z Alfatex(německý e-shop) materiál na plyšové medvídky. Takže to vypadá, že největší problémy jsou vyřešeny a konečně můžu opravdu začít stříhat látku(a macfleece a medvídkovinu).

Macfleece

And something small about macfleece: It's a thin knit, used for warming fashion fabric, called also icewool, fleecy domette, French fleece. It's quite adhesive, what I like.

Jen krátce o macfleecu: je to tenká pletenina, která se používá na zateplení oblečení, můžete také najít názvy icewool, fleecy domette nebo French fleece. Co se mi na tomto materiálu opravdu líbí, je jeho přilnavost.

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

1 komentářů :

  1. Jani, po stráááášně dlouhé době jsem sem zavítala a zírám, jak jsi šikovná.....Úžasné, fakt. klobouk dolů :)

    OdpovědětVymazat