7 muslins, 0 garment

Since I've finished Ikat dress, I'me made 7 muslins(!) and didn't touch fashion fabric. First was for my coat(then relize I don't have enough fabric for that project and the fabric is sold out), then for my boyfriend's coat(he is far from being Shrek-like, but even I've cut largest Burda size, it was way  too small, about 7 centimeters was missing), then I've changed mind and ordered different fabric for this project. In the meantime I've decided to make a corselette muslin for these(knee-lenght version):

Od té doby, co jsem dokončila šaty s Ikat vzorem, zvládnal jsem udělat pouze 7 zkušebních modelů, aniž bych se dotkla nějaké normální látky. První zkušební model byl na kabát(načež jsem zjistila, že pro tenhle projekt nemám dost té konkrétní látky, která byla tou dobou již dávno vyprodaná), pak jsem udělala model na kabát pro svého muže(ačkoliv nemá příliš shrekovskou postavu, největší velikost z Burdy mu byla hodně, hodně malá, nakonec jsem přidávala v obvodu 7 cm), potom jsem změnila názor na výběr látky a čekám, až přijde nově vybraná.
V mezičase jsem začala dělat na zkušebním modelu živůtku pro tyto šaty:


I'm little larger busted and tall, so I've had to make many adjustements and remaining 5 muslins are from this project. Today it finally  seems, that I'm ready for fashion fabric. I hope that this 6 week long sewing misery just ended. Keep your fingers crossed for me, please!

Mám o něco větší prsa, než střih počítá a taky jsem vysoká, takže jsem musela udělat hodně úprav- zbývajících 5 zkušebních modelů připadá na tento projekt. Dnes se snad dostavil úspěch a konečně si budu moct stříhnout do kusu hedvábí :) A taky doufám, že tím končí moje šestitýdenní šicí mizérie. Držte mi palce!

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

1 komentářů :