Skok inspirace do reality II.

 Ve chvíli, kdy jsem byla se střihem spokojená, vše jsem z panny odšpendlila. Švové linie a všechny značky jsem vykreslila tužkou- při jakékoliv změně doporučuji tu špatnou linii přeškrtat, aby nemátla. Zkušební model lze samozřejmě použít rovnou jako střih, ale v případech, kdy nejde pro překreslení linií na látku použít radélko a kopírovací papír, dávám přednost přenesení na papír, ale je to otázka preferencí. Potřebujete k tomu jen radélko s ostrými hroty a balící papír.  



 Všechny linie jsem přenesla radélkem vnitřní linie a značky jako směr vlákna nebo linie přehybu klopy jsem ještě zvýraznila fixou. 


Pak už stačí jen vystřihnout a střih si označit- k čemu střih patří a pro koho je(děláte-li střihy pro více osob).

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

0 komentářů :

Okomentovat