UFOuní invaze

Je to tady. Začala UFOuní invaze. Ještě loni jsem se divila, když měl někdo rozešitých spoustu věcí na hromadě a ne a ne je dotáhnout. Pak jsem začala rozešívat věci ještě předtím, než jsem měla dokončený předchozí kus. A UFa se množí. Co je takové UFO? Je to zkratka pro unfinished object, čili něco, co vám leží doma a v lepším případě na vás smutně kouká (v tom horším to leží naspod nějakého úschovného zařízení). Pokud takové věci doma máte a chcete s nimi něco dělat, přijměte výzvu a pojďte do toho s námi. Na Šicím fóru v průběhu srpna.
A abych skončila pozitivně a povzbudivě přidávám fotku svých posledních šatů. Původně měly být s průstřihy, ale ty se trochu prověsily a při pohybech zlehka odhalily záhyb kůže, který není moc pěkný. Zkoušela jsem hodně možností, jak prověšení eliminovat, všechny vypadaly hrozně, tak jsem se nakonec rozhodla průstřih zaplácnout tou samou látkou. No, ne vždy se vše podaří, ale jednoduché květované letní šaty jsou taky potřeba :)Každopádně jsou stylově vyfoceny před největším UFem našeho bytu a to pracovním koutem.



Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

0 komentářů :

Okomentovat