Summer dresses

It's one of the coldest summer for many years. Even so cold, thet my boyfriend asked me, why I was sewing summer dress, when summer  already ended. Fortunately they are perfectly wearable also with fall boots and jacket :)
First of them- white embroidery ones are already finished.

Letos je za poslední roky nejstudenější léto. Dokonce natolik studené, že se mě muž ptal, proč si šiju letní šaty, když léto už skončilo. Naštěstí se oboje hodí i k podzimním botám a sakům:)
První- bílé vyšívané už jsou hotové.












And the second ones are also the last summer project this year. I've already made the base.  I wanted to sew them in April, but you know- I went to holiday, then I had to sew dress for wedding, then I wanted to make sailor dress for boat holiday, then holiday, then changed priority and made white dress and then was August.
So in the early spring I was looking for the fabric. Firstly I was decided for some tana lawn from Liberty, they fabrics are so beautiful, but also pricey and I needed 5 metres for the dress, so when I've found this pretty lawn on www.alfatex.de for 7 euros/m, I decided for this, although honestly, it wasn't exactly what I wanted. But what was my suprise, when I was looking on D&G show to find the best style for me and relized, that my fabric has the same print like some of D&G pieces.
Druhé z nich jsou zároveň posledním letním projektem pro tento rok. Momentálně se nacházím ve stadiu dokončeného základu. Chtěla jsem je šít už v dubnu, ale znáte to. Nejdřív jsem jela na dovolenou, pak jsem šila šaty na svatbu, pak jsem si chtěla udělat námořnické šaty na dovolenou na lodi, pak jsem změnila priority a pracovala na těch bílých a pak byl srpen.
Ale zpět. Na začátku jara jsem koukala po nějakém pěkném materiálu. Nejdřív jsem byla rozhodnutá si koupit nějaké plátno od Liberty of London, ale vzhledem k jeho ceně a potřebě 5 metrů, jsem si nakonec koupila tohle na www.alfatex.de, ačkoliv to nebylo úplně přesně, co jsem chtěla(ale stálo 7 euro za metr).
Ale jaké bylo moje překvapení při koukání  na video s přehlídkou D&G, abych vybrala ten nejlepší styl maxišatů, když některé věci , byly z látky o úplně stejném potisku.



Now I have to add some ruffle to make this style:
Nyní zbývá jen přidat volánky k vytvoření tohoto stylu:

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Třicetiněco-letá milovnice klasických krejčovských technik a anti-rychlošití.

3 komentářů :

  1. Jani, oboje šatky jsou úžasné! Ty bílé mají nádherný výstřih na zádech a jsem zvědavá, jak budou ve finále vypadat ty volánkové...

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, děkuji moc! Finále volánkových už se celkem blíží a vypadá to dost dobře, akorát budou asi opravdu až na příští léto vzhledem k tomu počasí....

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, ty bílé jsou překrásné, jako z mého snu :-) A výsledek těch volánkových je taky super. Ať už je zase léto.

    OdpovědětVymazat